MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Sista dagarna

Kategori: Utbytesstudent

Då är man sista gången nera i Santa Barbara för detta år då. Håller på för fullt med att städa lägenheten, äta upp all mat som vi har i kylskåpet (och det är inte mycket det), fixar med alla filmprojekt som startar och som måste fortsätta när man är borta, samt studerar inför min audio final som är imorgon kväll. Det är mycket som händer nu men man känner att resan hem börjar närma sig nu- bara en vecka kvar. Mycket som ska hända på den tiden dock samt en överaskning som jag har jobbat på under hela hösten och som jag inte kan prata om förrän efter fredag. Hursom helst, det är hur mitt julstök är just nu och kommer att vara några dagar framåt innan jag kan luta mig tillbaka i en stol på ett flygplan hem till Sverige, snön, familjen och vännerna. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: