MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Fullt ös

Kategori: Utbytesstudent

Klockan är lite över 11 på kvällen, jag ska vakna upp om 7 timmar och jag har några hektiska dagar både bakom och framför mig. Sammanfattningen är att detta blir ett ganska kort blogg inlägg. Jag har försökt att blogga hela veckan men jag vet inte, det har liksom inte funnits tid.
Där hemma i Sverige har ni just nu sportlov och kallt och snö. Här kommer värmen tillbaka och vi hade 23 och strålande sol idag. Så under femte perioden när jag inte hade någonting att göra låg jag i gräset och vilade med en kompis som inte heller hade någonting för sig. Det har jag aldrig kunnat göra under februari förut!

Så här ser i alla fall planerna för helgen ut. I morgon efter skolan åker jag, Luke och Ellen ner till LA där vi bor hos Demi fram tills söndagen. Vi ska under lördagen gå på Disneyland och under söndagen shoppa innan vi åker hem. Vi är åter igen lediga under måndagen så får se vad som händer då, troligen bio och filmande med en kompis. Jag kommer givetvis att uppdatera med hur Disneyland var när jag kommer hem så det har ni att se fram emot om något. 

Det var allt för den här korta uppdateringen, skickar med lite bilder från förra helgen när jag var i Santa Barbara och Fresno. Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: