MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Ännu en helg

Kategori: Utbytesstudent

Då är ännu en helg över och det är dags att ladda om för en ny vecka. Det har varit en annorlunda men rolig helg. Idag under söndagen var roligast då jag och Calico bestämmde oss för att utforska utan att egentligen veta vart vi åkte. Vi började helt enkelt med att åka ned för State Street och så stannade vi bara när vi hittade någonting som vi tyckte var intressant eller svängde in någonstans där vi tyckte det såg annorlunda ut. Det tog oss till två olika parker och en fantastisk utsikt över Santa Barbara. I slutändan så hamnade vi downtown där vi åt mat på Chipotle, köpte donuts och stannade för att handla lite mat. Nu är Felipe ute med några kompisar från Santa Monica och jag sitter och studerar och jobbar för att göra mig redo för en intensiv vecka framför mig. Blir mycket studerande, film prat och jobbande, mejlande, ett nytt iOS till iPhonen, en resa upp till SLO och en helg där med massa fixande och firande av min flickvän som fyller år på Måndag! (stannar i SLO till och med tisdagsmorgonen för detta). 
 
Bloggar mer under veckan och lämnar er med några bilder! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: