MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Nu bär det av!

Kategori: Utbytesstudent

Då är allting klart. Alla kompisar är träffade, alla ärenden är uträttade, rummet är städat, och väskan är packad. Om tre timmar så bär det av mot Stockholm och Arlanda för att sen flyga till London. Där har jag en natt på Heathrow på ett hotell innan nästa plan flyger på morgonen till Los Angeles. Det blir också ett litet plan från LA till San Luis Obispo som avslut innan jag är tillbaka helt i varma Kalifornien. Som ett avsked så har det regnat hela dagen här i Örebro, precis som när jag kom tillbaka till Sverige för nästan 8 veckor sedan. Ska försöka att blogga mera nu, och börjar nog ikväll när jag har kommit till hotellet om jag orkar. Om inte, så blir det när jag är tillbaka i Kalifornien! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: