MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Skola, film inspelningar och bil

Kategori: Utbytesstudent

Efter att ha spenderat fyra dagar uppe i San Luis Obispo med att shoppa, gå på äventyr, träffa kompisar, äta god mat och ha det trevligt så är Felipe och jag tillbaka i Santa Barbara. Nu kommer det att bli två väldigt intensiva veckor för mig med mycket filmande för Santa Barbaras Internationella Film Festival och för en kortfilm som jag är co-producent för. Samtidigt så börjar skolan imorgon så det är dags att börja spendera mera tid med att göra läxor igen och ta tag i allt det där igen. Efter min sista klass imorgon som slutar vid 8 på kvällen så åker jag upp till San Luis Obispo igen bara för dagen för att köpa en bil under tisdagsmorgonen. Yes, det är äntligen dags att köpa bil och jag är extremt taggad på det eftersom det kommer att underlätta min tid här extremt. Uppdaterar mera om bilen när jag har köpt den och postar såklart även bilder. 
Efter bilköpet så blir det att åka tillbaka till SB igen eftersom jag har en filminspelning senare på eftermiddagen och även läxor och skola att jobba med. 
 
Blir väldigt mycket en tid framöver hur som helst så jag uppdaterar bloggen igen när jag får tid. Om ni vill följa inspelningarna och annat i mitt liv tipsar jag åter igen om min twitter, @martinrisberg och min Instagram med samma användarnamn. 
 
På återseende! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: