MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Gotland

Kategori: Utbytesstudent

Sommaren betyder verkligen färre uppdateringar. Är tillbaka i Örebro nu efter en underbar vecka på Gotland. Fick se massor av gamla kompisar, och njuta av värmen och solen på stranden. Har blivit brunare under min tid på ön än under min tid I Kalifornien. Spenderade mest tid nedanför Klintehamn men också i Visby och en dag på fårö. 
Nu är jag hemma över två dagar och ska till sommarstället i över en vecka efter det med farmor och farfar och kusinerna. Det blir sista etappen i min semester och efter det så är det bara en vecka av vänner och packande innan jag flyger tillbaka till San Luis Obispo. Tiden går fort när man har roligt!
Har bifogat lite bilder från Gotland här under. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: