MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

En till kort uppdatering

Kategori: Utbytesstudent

En till kort uppdatering för att jag inte har tiden att skriva lika långs som jag skulle vilja. Sitter för tillfället uppe i SLO och jobbar med produktionsjobb, läxor och redigerar en till Toyota video. Tanken är att den ska bli klar ikväll och då kan jag ha tiden att titta på en film och sedan få gott om sömn. På lördag så har Calico sin prom som jag ska gå på så tar hela dagen och blir väldigt kul, och sen under söndagen så åker jag tillbaka till Santa Barbara för att filma under kvällen i Ojai för min kortfilm och sedan redigera den tills den är helt klar. Som sagt, sjukt mycket under de kommande tre till fyra veckorna vilket är anledningen till att jag inte har bloggat så mycket men det får bli mera sen när det lugnar ned sig. Laddar upp en bild från igår när Charles och jag åkte till Ventura för att köpa lite kläder och hade Starbucks på vägen. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: