MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Prom och kortfilm

Kategori: Utbytesstudent

Tillbaka i Santa Barbara efter en väldigt kul kväll på prom med Calico och hennes kompisar. Det slutade med att vi åt en fin middag, åkte limo till prom, dansade under flera timmar och sen åkte limo tillbaka. Under söndagen så åkte jag tillbaka till Santa Barbara och sedan över till Ojai för att filma det sista för min kortfilm. Filmen är nu redigerad och har ett PictureLock så audio, titles och color jobbar för tillfället på den för att få den någonlunda klar till min lektion nästa måndag då man ska lämna in den. Ser väldigt bra ut och ska bli kul att visa alla den i slutändan.
 
Med bara två veckor kvar tills skolan är över så är det mycket att göra för tillfället. Har en sista essay i min engelska om två veckor och ett till mattetest, men annars så är jag i princip helt klar med skolan innan sommaren, så resten lägger jag på att göra klart olika filmprojekt som jag har jobbat på. Skickar med två bilder från PROM här under. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: