MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Sista veckan!

Kategori: Utbytesstudent

Mina första finals imorgon, och är verkligen inte taggad. Har Mattefinal imorgon kväll och har studerat under helgen men ska ägna hela dagen åt det imorgon också. Kroppen har redan gått in i ett "summer mode" och jag känner mig bara för att ligga på stranden och ta det lugnt, samt slappa vid datorn och i sängen, saker som jag inte har gjort på väldigt länge men som jag har ägnat större delen av helgen åt. Förhoppningsvis så blir det mera bloggande så fort skolan är över också, har en sista intensiv vecka innan mitt love börjar. Har finals imorgon och på onsdag, tre kortfilmer som måste bli klara och några till som måste exporteras, en reklamfilm att spela in, SBCC film awards på fredag, samt en utflyttning från min lägenhet. Men allting blir lättare så fort skoaln är över och jag har tid att bara fokusera på att avsluta allting för terminen. 
 
Skickar med två bilder från helgen, och återkommer med mera uppdateringar när jag har gjort alla testen! 
 
ps: Båda bilderna är videos som jag har postat på instagram, så om du har lust kan du kolla in på @martinrisberg för att se korta klipp från vad jag ägnar mig åt här borta. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: