MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

En till vecka

Kategori: Utbytesstudent

Och då är jag åter igen tillbaka i San Francisco. Det har varit en vecka med full fart åter igen och långsamt så börjar saker med kortfilmen jag producerar att falla på plats. Jobbet och skolan rullar på och det enda jag verkligen behöver jobba på är att få lite mera fritid för att titta på TV eller så. 
 
Calico har skaffar ett jobb på en kaffe kedja precis där hon bor, och igenom det så avnjuter jag gratis kaffe när jag är här uppe. Riktigt gott kaffe också! 
Under gårdagen så gick hon och en kompis på en model-visning under eftermiddagen nere downtown, och efter det så gick vi alla ut och åt middag på en restaurant med väldigt god asiatisk mat. Hon är för tillfället på skolan och har spenderat hela dagen med att jobba på mina produktioner och ska precis ta tag i mina läxor. Stannar i stan till och med söndagsmorgonen och blir ett kort besök på IKEA och i San Luis Obispo innan jag åker tillbaka till Santa Barbara. Har en inspelning på kvällen för jobbet, och läxor som vanligt. 
 
Har också köpt en 27 tums skärm för all min redigering som jag är väldigt stugen på att börja använda. Köpte dessutom alla möbler från Khatchik eftersom han flyttar hem om tre månader så har alling jag vill ta med mig upp till San Francisco nu när jag flyttar om åtta månader. 
 
Skickar med lite bilder från de senaste filmingarna i San Luis Obispo och Santa Barbara.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: