MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Superdag

Kategori: Onödigt

Superdag kan man väl säga om den 21/7. Blev en löprunda på morgonen, sen besökte jag Marieberg (köpcentrum för alla som inte är från Örebro) och handlade presenter till två 18-års fester. Efter det blev det pluggande hemma. Sen ägnade jag minst en timme till att fylla i DS-160 som är ett dokument för att ansöka om VISA till USA. Tar sjukt långt tid, men förhoppningsvis blev det bra tillslut. 
 
Eftersom det tog så långt tid att fylla i DS-160 så kom jag lite sent till min kompis födelsefest. Riktigt trevligt var det i alla fall att få prata med kompisar och träffa nya. Hemma och trött är vad jag är nu, så ska försöka lägga mig så jag orkar med en tidig morgon då jag ska till sommarstället. 
 
Och för alla som undrar - kommer blogga mera ofta sen men det tar lite tid innan jag orkar det, händer ju inte så mycket nu i början heller :)
 

Kommentarer

  • Klara säger:

    Finns det ett speciellt köpcentrum för alla som inte är från Örebro? Haha

    Svar: Man kan ju läsa meningen hur man vill haha
    Martin Risberg

    2012-07-22 | 22:59:43

Kommentera inlägget här: