MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Helgen slut och ny vecka på gång

Kategori: Utbytesstudent

Så efter en fem dagars helg med massa mat, en hel del shopping, härliga dagar med kompisar och gym tränande så är detta lov slut och det är dags för skola imorgon igen. Halvt friskt skulle jag vilja säga, för har plötsligt blivit riktigt förkyld så hoppas att det går att bli av med någolunda tills imorgon. Mitt schema för denna trimester innehåller (i ordningen som följer) Matte, Video Production, Yearbook, US History och Teacher Assistant. Blir helt okej tror jag och hoppas på inte allt för mycket läxor. Men som sagt, vi får se vad som händer.
 
I veckan som kommer ska jag börja gymma igen när förkylningen lägger sig, skriva på mitt filmmanus och träffa en ny filmkontakt som har en RED kamera, samma kamera som de filmar The Hobbit, The Social Network och andra storfilmer med. Förhoppningsvis ska vi också testa den vilket jag verkligen ser fram emot. 
 
Dags att krypa ned i min säng med datorn och titta på en film innan jag sover ut för en ny, intensiv vecka. Here we go! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: