MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

En uppdatering mitt i veckan

Kategori: Utbytesstudent

Mitt i veckan nu då. Onsdagen har precis passerat och jag har inte haft allt för mycket fritid under dagen, till det ger vi en stor ledsen gubbe. Kom hem från skolan och teatern och gjorde i princip bara läxor innan jag nu går och lägger mig. Okej, två undantag - 
 
- Jag och Henrique stannade till på Burger King på vägen hem vid busstoppet, handlade lite hamburgare och gick hem.
- Jag, Henrique, Zoe, Crystal och Brydon tog bilen och köpte mite Froozen yogurt som vi glatt firade med att lämna Zoe och köra iväg med bilen (Vi alla hade väldigt kul, inklusive den efterlämnade). 
 
Längtar för fullt till fredagen då jag ska dra till Verizon butiken och köpa den nya iPhonen, inte långt kvar nu! Annars händer det inte mycket mer spännande de närmaste dagarna, så får se om jag får fritid att jobba på mitt nya filmmanus? 
 
(ger er en del bilder, från idag och från skolan, som jag älskar)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: