MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Mot Las Vegas

Kategori: Utbytesstudent

Det är nu söndagskväll och jag ligger i soffan med datorn i knät och fixar det sista innan det är dags för sömn. Det har varit en lång vecka i skolan men mycket har gjorts och helgen har varit underbar. Under lördagen så åkte jag och Calico ut i öknen efter en misslyckan att försöka hitta ett fält med blommor. Vi kom lite vilse men efter några timmar hittade vi tillbaka till omvärlden, mat, och havet. Idag har jag fått allmäna saker fixade, hängt med Calico, och packat för Las Vegas dit jag åker imorgon tidigt. Det blir fyra dagar borta från skolan och besök på NAB mässan där de nya film kamerorna för året visas upp av alla stora företag. Ska också försöka hinna med turistande, gym tränande, pool badande, läxor och andra saker. Så det kommer med andra ord att bli ett gäng riktigt upptagna dagar men är väldigt taggad för dem - jag ska hålla er uppdaterade! 
 

Kommentarer

  • hej säger:

    Vad har du för dator?

    Svar: En Macbook Pro från 2011
    Martin Risberg

    2013-04-08 | 16:12:21

Kommentera inlägget här: