MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

SPRING BREAK

Kategori: Utbytesstudent

Yes, då är lediga från skolan för en vecka och det känns underbart. Senaste veckan har varit riktigt tuff med knapps någon sömn alls och många prov att plugga för så att bara kunna njuta av att vara ledig känns hur skönt som helst nu. Under både onsdagsnatten och torsdagsnatten vaknade jag vid 3 tiden för att jobba med prov och läxor så ni kanske förstår vad jag menar. 
Under fredagen efter skolan så drog jag hem direkt och sov ett litet tag innan jag åkte iväg och tittade på Baseball för första gången, men högst troligt inte den sista. Kul och härligt att sitta i eftermiddagssolen och bara glassa. 
Under lördagen så åkte jag och Calico iväg upp längs kusten och fotade, utforskade och njöt av dagen. Vi åkte Highway 1 hela vägen upp till Monterey innan vi stannade och åkte tillbaka. Jag köpte också senaste Justin Timberlake albumet som jag spelade högt i bilen på vägen hem för att hålla föraren Calico vaken. 
Idag, söndag, ska jag och Ellen gå på en liten Hike här i SLO på ett av bergen och efter det blir det middag med hennes familj. Imorgon lämnar jag och Jack tidigt för att åka till Los Angeles och hämta upp Felipe som kommer hela vägen från Sverige för en vecka! Kommer uppdatera lite under veckan med vad vi hittar på, men tills dess så får ni njuta av bilder! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: