MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Julen kommer allt närmare

Kategori: Utbytesstudent

Då sitter jag för tillfället på Starbucks (mitt andra eller tredje hem, beroende på hur man vill se det med SLO och SB) och dricker min Eggnod Latte och äter en sallad samtidigt som jag gör mina läxor. Älskar det här. Har hittils haft en väldigt productiv dag som startade vid 6 på morgonen och har jobbat och avslutat de mesta av mina läxor för veckan och kan därför ta det lite lugnt uppe i SLO denna helg. Åker upp på onsdagskvällen vid 10 tiden efter min ljudklass. Ska försöka att träffa lite gamla kompisar eftersom Calico kommer att ha en dans tävling i LA och åker sedan hem till SB för tre dagar innan det är dags för Thanksgiving! Tiden går verkligen fort nu och det är konstigt att tänka att jag åker hem till Sverige om en månad från idag. Inte långt kvar alls, denna semester har verkligen flugit iväg men har haft så extremt roligt. Att åka till college var verkligen ett perfekt beslut för mig och jag känner att jag är precis där jag borde vara just nu. Nu är det bara dags att köpa julklappar och börja fundera på vad man ska ta med sig hem till Sverige.... okej kanske inte riktigt än. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: