MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Första videon - Explore

Kategori: Utbytesstudent

Så under den kommande tiden i USA så kommer jag att varje till varannan månad posta en video online från vad jag har gjort under året. Jag gjorde faktiskt en 24 minuters video för mitt utbytesår men den kom aldrig upp online. Därför har jag har bestämt mig nu att jag vill kunna visa mina kompisar, vänner och allmänheten hur det är att bo utomlands och vad man gör i ett annat land. Så här kommer första videon, exakt en månad efter att jag lämnade Sverige den 9de augusti  - känns länge sedan. 
 

FIRST VIDEO - EXPLORE from Martin Risberg on Vimeo.

Kommentarer

  • Irina Hoffman säger:

    Heja fina Martin !
    Nu har jag tittat på allt som du skickat!
    Sitter med
    Svjetlana och Arne med hans nya ipad i knät!
    Roligt få följa din glädjefyllda framfart inUsamerikat!
    Varm kram från din fan
    Gammelmostern Irina

    2013-11-09 | 21:46:08

Kommentera inlägget här: