MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

SF och tlllbaka i SB

Kategori: Utbytesstudent

Vilken absolut underbar helg det har varit. När jag åkte upp till San Luis Obispo under torsdagen så hade jag inte en aning om att jag skulle åka hela vägen upp till SF på fredagseftermidagen. Det var verkligen en spontanresa (inte för Calico och hennes mamma) och det var så värt det. Jag har saknat San Francisco så mycket och att få se staden igen var verkligen fantastiskt. 
 
Under söndagen så åt vi frukost vid Union Square och efter lite strosande runt så lämnade vi hotellet och besökte en av Jennifers (Calicos mamma) gamla vänner. Efter kanske en timme där så var det dags för den långa resan hem. Blev In N Out på vägen och sen buss för mig sista två timmarna med en taxi som fick ta mig från busstationen sista vägen hem.
 
Nu sitter jag hemma i lägenheten igen och ska jobba lite på mina läxor innan jag går och lägger mig. Första (och enda) klassen imorgon startar vid 8 tiden, och efter det så blir det manusskrivande! Redan taggad på nästkommande vecka! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: