MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

De senaste dagarna

Kategori: Utbytesstudent

De senaste dagarna har varit en blandning mellan att komma in i livet här "hemma" igen och att vakna väldigt tidigt upp på morgorna (runt 4 tiden). Dock har jag använt tiden på bästa sätt och fått en hel del produktionsarbete gjort nu när det börjar närma sig för inspelning. 
 
Har också spenderat de senaste dagarna med att leta efter en bil. Under fredagen åkte jag och Dan (Calicos pappa) runt och kollade på flertalet bil försäljningsställen och spenderade troligen 8 timmar totalt på det. Finns ingenting på marknaden för tillfället som jag verkligen vill ha dock så fortsätter att leta runt tills jag hittar rätt bil. Fram tills dess får jag nöja mig med att ta bussen och tåget fram och tillbaka ett tag till men det funkar utmärkt. 
 
Imorgon åker jag tillslut tillbaka till Santa Barbara efter en månad utan att vara i lägenheten och det ska bli väldigt kul att komma tillbaka. Mycket saker som har tillkommit sedan jag lämnade eftersom Felipe packade upp alla saker vi köpte från vännerna i Santa Monica efter att jag hade lämnat. Ska bli kul, uppdaterar er med lite bilder senare! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: