MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

The trip back

Kategori: Utbytesstudent

Igår var det en lång resa för att ta mig hela vägen till Kalifornien och när jag tillslut kom fram så hade jag inte sovit på 28 timmar, men var glad och belåten trots det. Resan började vid 6 på morgonen när jag vaknade och sen hämtade en kompis upp mig och Calico vid halv 8 tiden. Vi satt efter det fast i trafiken i Stockholm men klarade oss ut till Arlanda tillslut. Där flög Calico med SAS och jag med British Airways. Hon mellanlandade i New York och jag mellanlandade i London. Men i slutändan kom vi fram i princip samtidigt och där hämtade Jennifer upp oss och körde hem till SLO dit vi kom vid 1 tiden på natten. Lång dag men är redan uppe och taggad på att börja med allting som jag har väntat på att få göra när jag kom tillbaka i Kalifornien- time to get busy again! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: