MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

En dag kvar!

Kategori: Utbytesstudent

 
Vaknade för några timmar sedan och har packat och fixat hela morgonen. Idag är min sista dag i Örebro 2012 och den sista på ett helt år (nästan). Drar till Stockholm ikväll med familjen och sover i farmor och farfars lägenhet så jag inte behöver åka så mycket på morgonen. Även om det är sorgligt så har jag fortfarande så mycket att göra att jag inte riktigt hinner med att sörja. Igår hade jag och Mathilda vårt Farewell-party med en si sådär 25 personer totalt. Det var så otroligt roligt och vi stannade upp sent och pratade, "dansade", spelade och allmänt hade kul. Stort stort tack till alla som kom dit, jag kommer sakna er alla och kommer spara kvällen som en av mina bästa minnen. Svårt att sätta ord på det, Love
 
Jag konstaterade för bara ett litet tag sedan att det bara är 25 timmar tills planet lyfter, så timmarna går verkligen att räkna nu. Usch, vad kul och tråkigt. Sjukt taggad men samtidigt lite ledsen över att lämna alla. Men nu kör vi! 
 
Ska försöka ladda upp en hel del bilder under bilresan idag från de senaste dagarna innan jag lämnar bra internet och får nya upplevelser. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: