MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

En toppendag, igen

Kategori: Utbytesstudent

Åh vilken underbar vecka man har! 
Idag har jag besökt frisören och klippt mig någolunda kortare och tunnat ut så jag klarar av värmen (haha), sen har jag städat och fixat hemma. Eftersom det spöregnade fick jag ställa in att spela minigolf med Andrea och istället så bowlade vi. Det var ett tag sen och det var kanske därför hon vann haha, men det var riktigt kul. Följde med henne på bussen för att ha någonting att göra och på något vis hamnade vi på Coop och köpte mat till hennes Frizon-vecka. Det var också då det började regna som mest och det blev översvämning på Coop. Sen tog jag bussen i regnet bort till stan och träffade Emma för att fika och säga hejdå. Kom hem för ett tag sedan, gick ut och fotade, tog en springrunda och sitter nu nyduschad och ska se en film med brorsan. Kul! 
 
(Hoppas inte mina vänner stämmer mig för bilderna!)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: