MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Tillbaka i SB

Kategori: Utbytesstudent

Tillbaka i Santa Barbara och sitter just nu vid datorn och jobbar på produktionsjobb och annat. Mycket att fixa med inför den kommande veckan men det är bara kul och känns bra att ändligen komma in i inspelningen av den andra kortfilmen som jag producerar, Fucking Frank. 
Imorgon så sänds sista avsnittet någonsin av How I met your mother här i USA och för att fira detta så åker jag upp på kvällen till Calico för att titta på det, och sen åker jag ned igen under tisdagsmorgonen. Kul som en liten kvällsutflykt, och kul att se hur showen slutar. 
 
Fick lite bilder från inspelningarna av Wrong Number från fotografen som vi hade på plats. Tänkte dela med mig av några av dem här under. Om några veckor så kommer också en behind the scenes video, men det får bli när jag har lite mindre för mig. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: