MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

En dag med Emma

Kategori: Utbytesstudent

 
Det känns som att vädret gråter över att man ska lämna landet om några dagar. Det är andra dagen i Örebro som innehåller flera timmar av spöregn. Njuter dock, det är väldigt varmt i SLO och jag lär inte se regn på ett tag där så försöker fånga känslan av att bli helt genomdränkt på vägen hem från gymmet så jag har den när jag börjar längta hem. Annars då? Jo idag åkte jag in vid lunch till stan och åt mat med pappa, thaimat och riktigt gott och mycket. Sen spelade jag minigolf med Emma och vann! (med ett poäng). Tog sällskap in till stan igen och så blev det lite gymmande. Det var också då regnet bröt loss på riktigt och trotts paraply och 300 meters promenad till bussen blev man dyngsur. 
I "myskläder" nu i alla fall och ska försöka packa lite mer ikväll och flytta lite filer mellan datorerna så jag inte tappar dem på resan i USA. 
 
(och usch till min frisyr på bilden över!)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: