MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Tur till Target

Kategori: Utbytesstudent

 
Ytterligare en dag av segande framför tvn, pratande med vänner och min nya familj, "bakat kakor", druckit vatten, redigerat lite osv. Förutom två saker som var annorlunda: 
 
- Jag fick min Longboard!!! Efter bara två dagar i typ världens största paket! Så otroligt bra servis eftersom den "inte skulle komma" för ens om minst två dagar till. Så himla glad över den och haft så himla kul med den idag, åkt runt i området och åkte nyss hem i mörkret från matbutiken. 
 
- Vi tog en tur till Target och köpte lite mat på Starbucks och Pizza Hut (Pizza Hut är overpriced!) och köpte en rakhyvel haha. Snart är jag komplett! 
 
- Och den tredje saken, kind of. Crystals bästa kompis, Ellen, var hemma här idag och hon vill att jag ska skriva att vi är bästa vänner, även fast vi inte alls är det. Men hon verkar... trevlig. 
 
Imorgon bitti blir det en tur till skolan för att göra ett test på min engelska eller någonting sånt. Vi får se, blir nog kul! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: