MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Första inlägget tillslut

Kategori: Utbytesstudent

 
Då var man igång. Tillslut var man igång med bloggningen. Har varit beredd på att resa iväg i mer än ett år nu, men aldrig varit såhär beredd som jag är och kommer vara de kommande tre veckorna. Nervös vore att underdriva, livrädd vore att överdriva. Jag gör mitt bästa för att ta mig igenom det sista jag måste göra innan jag kan resa iväg. Men det är ett faktum - snart bär det av! 
 
Eftersom detta ska vara en blogg för er som är intresserade av min resa och vill följa den ska jag försöka att hålla mig nästan enbart till det, med undantag för några små utstickare som det lär bli under året. Men för att hålla mig till temat kan jag meddela att jag och Mathilda idag började Farewell-partyt vi ska ha. Hon ska precis som jag ut och resa, men till Svenska skolan i England (och vi tänkte att vi kunde ha partyt tillsammans). Vi får se hur det går med det. 
 
(Och för alla er som undrar - bloggen är de första veckan eller så i "beta-test" så det kan förekomma lite buggar)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: