MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Snabb uppdatering

Kategori: Utbytesstudent

Då är första Trimestern klar och jag har fått mitt efterlängtade Thanksgiving-break. Efter två dagar av prov i alla ämnen vi har haft i tre månader så ska jag spendera lovet med att sitta avkopplad hemma och titta på film, hänga med kompisar, träna, äta god mat, jobba med mitt filmmanus, söka information om Greencards och uppehållstillsånd, samt sova ut. Jag ska också försöka att skriva ett längre blogginlägg till er alla och uppdatera er om vad som har hänt på senaste tiden för mig, för det är en del. Tyvärr så har jag fokuserat för mycket på engelskan för att känna att jag har haft tid att blogga men jag ska se till att ta mig den tiden! 
Men njut nu av svenska vintern så återkommer jag om en dag eller så med information om mitt liv och Thanksgiving här i USA. 
 
(Delar med mig av det juliga Starbucks downtown)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: