MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

A little break

Kategori: Utbytesstudent

Kort uppdatering idag. Har spenderat dagen med läxor, gått på ännu en shoppingrunda till TJ-Maxx, Target och äta på Burger King. Stannade till på matbutiken också och kollade på alla roliga saker de har inför Halloween. De är verkligen taggade på det här haha.
Tog sedan cykeln upp till höjden bakom huset igen och tittade ut över mörkret som la sig över SLO. Samtidigt pratade jag också med Hanna som lämnar landet idag, för ett par timmar sedan faktiskt. Hon var utbytesstudent i Alaska men det fungerade inte och det har varit skönt att haft någon att prata med på senaste tiden. Önskar henne ett trevligt liv hemma i Sverige, jag vet att det är rätt för henne. 
 
Vill verkligen ställa om till engelskan nu så ska försöka att inte blogga på en vecka (förutom bilduppdateringar), kanske till och med två. Jag överlever fortfarande och ni som har mig på Facebook kan kolla mina uppdateringar. Men ska begränsa till att få så lite svenska som möjligt, har blivit mycket av det på senaste tiden. 
 
Så ses om ett tag älskade läsare! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: