MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

En spontan vistelse

Kategori: Utbytesstudent

Åter igen uppe i San Luis Obispo, men denna gång var det inte alls planerat. Hörde under torsdagen att Calicos mamma var nere i Santa Barbara och fick då idéen att åka upp till SLO med henne. Och eftersom jag är klar med i princip allting för mina klasser så var det inget problem att göra så. Så har nu varit här uppe sedan torsdagskvällen och åker hem under kvällen nu och ska sedan packa, studera för min audiofinal, städa lägenheten och avsluta lite andra saker. Den kommande torsdagen så har jag min final i Film Production under morgonen och sen ska jag ta ett tåg upp till SLO med alla mina väskor för att sedan ha några dagar här uppe innan jag åker ner mot LA. Där kommer jag sedan att spendera en kväll med mina vänner i Santa Monica och sen under natten åker vi till flygplatsen. 
 
Ska bli väldigt kul att komma hem nu och man saknar vännerna och familjen hemma i Sverige mer och mer ju närmare det är tills man ska åka hem. Kommer dock att sakna Kalifornien en hel del men ska bli skönt att veta att man kommer att komma tillbaka till allt detta efter en månad i Sverige och snön. 
 
Skickar med två bilder från SLO, den sista från min frukost denna söndagsmorgon.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: