MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Los Angeles

Kategori: Utbytesstudent

Okej då sitter jag för tillfället på ett Starbucks i Los Angeles och dricker mitt morgonkaffe. Det har varit två intensiva dagar på senaste tiden (eller egentligen hela veckan) och det börjar slita på kroppen. Det har hur som helst varit väldigt kul. Jag och Felipe har, med hjälp av våra kompisar, fått se ut över hela Los Angeles, Beverly Hills, IMAX, shopping, och så vidare. Igår kväll såg vi också ut över Los Angeles på kvällen och det var underbart vackert. Idag blir det Venice Beach och Santa Monica. Kommer hem imorgon kväll och ska försöka uppdatera bloggen men kan inte lova. Imorgon är det dags att komma igång med livet igen och starta om för de sista två månaderna av skolan. Men innan jag kan göra någonting av det så måste jag dricka klart mitt kaffe! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: