MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

En vecka av besök och studier

Kategori: Utbytesstudent

Det har varit en lång vecka med mycket som har hänt, det mesta för att göra mig i ordning för en till inspelning under denna uppkommande helg. Men andra saker har även hänt. Under måndagen så kom Ellen och Haylee ner till Santa Barbara bara över dagen för att shoppa (inte allt för ovanligt att folk gör det eftersom det finns många bra butiker här). De hälsade på Felipes och min lägenhet och sen åkte vi alla ner på stan där vi åt mat på CPK (California Pizza Kitchen) och sen gick vi runt och handlade lite. Under tisdagen så åkte Calico ner till Santa Barbara för att träffa mig under två dagar eftersom hon inte hade någon skola. Vi åt skräpmat och tittade på HIMYM, gick runt downtown, åt god mat, och satt på ett fik och jobbade med läxor och hennes college ansökningar. Under torsdagen och fredagen har jag varit ledig eftersom vi inte behövde ha en lektion på torsdagen. Så istället så satt jag inen hela dagen och studerade så jag inte behöver göra det under helgen eller nästa vecka när jag åker till Catalina med Calico och hennes familj.
 
Nu är det en ny helg som kommer med inspelningar och inspelningar. När vi är klara med denna helg så ska allting vara inspelat dock så det känns skönt eftersom det alltid är så mycket som kan gå fel på en inspelning, hur kul det är. Jag ska försöka att uppdatera under söndagen igen om hur allting gick. Tills dess, ta hand om er! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: