MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Sista helgen i SLO

Kategori: Utbytesstudent

Under torsdagen så röstade vi på vilken kortfilm vi ville göra och det slutade med våran vilket känns väldigt bra! Jag är Producer och Michelle kommer att regissera den. Felipe är Director of Photographer och så har vi ett helt team på 15 personer bakom oss, plus skådespelare. Ska bli väldigt kul och är extremt taggad på att jobba på detta under hösten/vintern. 
 
----
 
Det är nu söndagskväll och jag och Calico har haft en väldigt trevlig middag tillsammans med hela familjen Porczak och Felipe. Sen tittade vi på This is the End, skrattade en hel del, tittade på andra videos från internet och nu sitter jag bredvid Calico som egentligen skulle göra läxor men istället sover. 
Vid 5:40 på eftermiddagen så skulle jag egentligen ha tagit en buss som skulle ha tagit mig hem till Santa Barbara men istället så valde jag att skjuta min biljett till och med måndagen och istället spendera tid med alla härliga människor här i SLO. Känns väldigt värt det eftersom jag inte missar någonting och hade så extremt roligt istället. Så istället för att vara i SB imorgon så ska jag sitta hemma i Porczaks hus och studera och mot kvällen så åker jag och Felipe hem. Blir nog en bra dag! 
 
Uppdaterar er med bilder när jag är hemma i SB igen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: