MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Sista dagen i USA

Kategori: Utbytesstudent

Det har varit ont om uppdateringar på senaste tiden, men har inte varit mycket tid framför en dator. Efter en sista kul helg i SLO, och en resa upp till Big Sur med Ellen, så var det dags att åka på roadtrippen till Kansas. Vi lämnade på tisdagsmorgonen och åkte sedan hela dagen tills vi kom till den lilla staden Winslow i Arizona där vi stannade på ett trevligt hotell. Dagen efter så tog vi oss hela vägen till Texas där vi sov en natt också i staden Amarillo, innan vi körde de sista sex timmarna till Hutchinson, Kansas. Här har vi nu varit i några dagar, och har upptäckt staden, tagit massor med bilder, och igår så var vi ute och lyssnade på klassisk musik ute på "The Great Plains." Med andra ord, det har varit fantastiskt och jag vet inte hur jag känner om att lämna allting imorgon. Jag saknar alla och allting hemma i Sverige, men jag känner mig å andra sidan inte redo att lämna allting för nästan två månader. 
 
Flyger från Whichita till Dallas, Dallas till Los Angeles, Los Angeles till London, och tillslut London till Stockholm och Arlanda. Det kommer att bli en nästan 30 timmars resa, men tillslut så kommer jag att vara på Arlanda. Uppdaterar igen när jag har kommit tillbaka till Sverige! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: