MY US YEAR

Svensk studerande i Kalifornien

Väldigt mycket just nu

Kategori: Utbytesstudent

Mycket mycket mycket just nu. Kollade in på min blogg tidigare idag och insåg att jag inte har uppdaterat på mer än 10 dagar nu. Varje dag sedan dess har varit helt fylld med saker att göra och har sedan dess spelat in en av kortfilmerna som jag producerar denna termin. Förra helgen så var Calico i Santa Barbara och besökte medan vi gjorde våra inspelningar och för att jag skulle hinna med allting som jag behövde göra så blev det inte många timmars sömn. Veckan har också varit helt fylld med saker och igår kväll spelade vi in sista scenen till filmen. Ut över det så har jag haft en hel del viktiga papper att lämna in i mina klasser och jag har varit på gymmet varenda dag i princip. Eftersom det är 24 timmars öppet så kommer jag ofta dit sent på kvällen när jag är klar med allting annat som jag måste göra. 
 
Det är idag onsdag och jag har bara en till lektion idag innan jag har tagit alla mina klasser före Spring Break som startar imorgon för mig. En veckas ledigt från skolan som jag kommer att spendera till större tiden uppe i SLO där jag inte har varit sedan slutet av februari nu. Så imorgon så är det gymträning på morgonen, två produktionsmöten mellan 9-11 och sen hämtar jag upp en kompis vid halv 12 på tågstationen som kommer från San Diego och som också ska upp till San Luis Obispo. Det kommer att bli ett bra och skönt lov med mycket tid på stranden och framför datorn med filmer, redigering och produktionsjobb. Lite ledighet från skolan med andra ord. 
 
Jag kommer under de kommande dagarna att ladda upp bilder från inspelningarna vi hade för kortfilmen Wrong Number så fort jag får dem från fotografen. Tills dess så får några bilder från min Instagram fungera. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: